AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
1.869

Race film, Getaway in Stockholm, II...

Sida 1 av 2
bu
2.655
bumper
318d -14
320i - 20
Porsche 911TT -07
Lamborghini -12
Porsche 911 Turbo -89
Hej.

Snart släpps efterföljaren till Getaway in Stockholm såg jag. Verkar vara en kanonfilm... =)

Synd att jag bara har DVD. :/

Länk

/Edvard
BMW CS # 4503
Tja!

Verkar vara en riktigt vansinnes film! :-) Klart som fan att man ska se den! Man lär ju kunna ladda ned den från Direct Connect inom kort. Blir intresant att se den "riktiga" snuten jaga den här gången! Ska se om jag kan hitta den i avi format. Återkommer med info.

Mvh Tobias
Hittade en film som hette Getaway Paris. Tror den har funnits ett tag. Någon kör motor cykel i typ 250km/h i "tät" trafik. Jävligt galen!
Visa användare
ProPro-medlem
2.226
Jörgen
530d G31
Alpina B10 4.0. Enda tillverkade med 6vxl :)
325 E30 Cab-93a
750i-96
750i-90 Sv.såld 6200mil.
Tobias, den killen är numera död. Om det var filmen som visar hur snabbt man kna kör ringen kring paris.
Förvånar mig icke att grabben är död....
Gu
1.310
Gunneriusson
318dx touring -15

I3s -22

Fordson Gigantic -55?
Visst är det kul att kolla på dessa filmer. Men dom som kör måste vara galna. Men det är väl därför det är kul. För att det är galet.
bu
2.655
bumper
318d -14
320i - 20
Porsche 911TT -07
Lamborghini -12
Porsche 911 Turbo -89
Tjenare igen.

Nu kan Ni kolla in trailern....

Länk

Nog faen går det fort alla gånger... :P

/Edvard
BMW CS # 4503
Fina Avgas smällar (från Supran) :-) Filmen är icke speedad och som Bumper säger.... Fort GÅR DET! Dröjer nog inte länge förren hela finns på direct connect.

Mvh Tobias

P.S Snuten.... Gör inte så mycket.... :-)
Sammy Lundin
jag hänvisar till inlägg på 3-serien med samma titel

MAX power
Racing Mike
Såg filmen igår... JÄVLAR vad dom bilarna går bra!

Br
1.631
Braxen
E21 320i -83
E39 M5 -00
E91 335ix -07
Tobias 320i-94!
Hela filmen finns på DirectConnect!
Den är på 266 mb!
Vet.... :-) Laddade ned den i tisdags

Mvh Tobbe
sportsbmw
Vad är det för adress dit?

/ Rickard!

/// BMW RULES ///
Po
664
Pompe
2800 cs -70
3,0 La -75b
www.neo-modus.com

Där finns programmet och alla instruktioner
Visa användare
306
bmwdriver
320i -99
318i -88
320i 2,5 -86 BMWCup Mod
Titta på den här filmen istället för på idioter som riskerar oskyldiga liv, den här killen kan verkligen köra bil!
Han kör på uppställ i nästan varje kurva på Nurburgring med en RUF-Porsche.

Länk (Ca 13Mb)

(har i och för sig inte sett 2:an men 1:an var i alla fall duktigt tråkig och dessutom fejkad)
Soton
Den finns på KaZaA.com också. Gillade ljudet av dumpventilen...
Br
196
Brutus
Något modifierad 730 -91
bmwdriver- vad menar du med fejkad? "Snutarna" som försöker stoppa porschen är ju klart fejk iofs, men annars så, såvitt jag kan se så är åtminstone speeden ungefär den rätta, att sen fånen fäpplar upp i gamla stan och jönsar runt istf att visa lite stake och dåna upp mot gustav adolfs torg, regeringsgatan, hamngatan, sveavägen, kungsgatan och sladda lite på stureplan gör ju inte saken bättre, lite kärringtag där...
Jag kan allvarligt talat inte haja varför man sätter igång med såna stolleprov som "Getaway"-filmerna, choken lär väl knappast växa av det ändå... RUF:en på ringen kan jag däremot förstå och uppskatta, vilken j-la chaufför, emellanåt går ju höfläkten som om det vore snö på backen :-)... En (eller ett par) säck cement i skuffen och sådär 600 kameler under läppen så fick man väl liknande svansföring på en M5:a kan man tro... Att spaka runt en sån råttfälla runt ringen såg hyfsat svettigt ut...

Hellre stor & rapp än liten & slapp... :-)
Visa användare
306
bmwdriver
320i -99
318i -88
320i 2,5 -86 BMWCup Mod
Nja... det jag menade med fejkad är som du skriver poliserna i början och polissirenerna i mitten är troligen fejkade dom me.
Po
664
Pompe
2800 cs -70
3,0 La -75b
Kolla kaknästornets hastighet ;-)
Det var ett evigt tjat om Kaknästornets hastighet! Har någon av alla er som tror att lampan snurrar för fort någonsin varit i närheten av Kaknästornet??? Ett tips: Kolla i så fall en gång till.

// En som ser tornet från jobbet varje dag...
Br
196
Brutus
Något modifierad 730 -91
Jo, Kaknäs är en bra visare på att filmen inte är uppskruvad.
bmwdriver- Sirenerna som hörs när han gasar upp i gamla stan är kanske inte fejk, men dom hör förmodligen till någon snutbil som råkar befinna sig på utryckning i närheten av vår hjälte...
Jag menar, allvarligt, om dom nu skulle ha fejkat nåt i filmen, skulle inte motorljudet varit bland det första man givit sig på? Killen kör ju som en tonårig biltjuv som inte känner bilen och/eller är rånervös, han kör ju ryckigare än min morsa, drar till vartalsstoppet vid flera tillfällen, knackar i fel spett när han ska upp på lidingöbron osv...

Hellre stor & rapp än liten & slapp... :-)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.