|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Inte illa, inte illa alls :)) orienrblå är inte tokig alls den heller. Fint skåp ///MVH Hasso Länk |
|
Nu seprarerar man från tjejen så kanske kommer denna bytas mot en 5-serie sedan eller E46a snart =P - Fanatisk bmwpower besökare - Min bil: Länk |
|
|
Lånade nån digital kamera som va väldigt fin.. kommer inte ihåg namnet bara. Omgivningen =P Jag har massor med tur som har mitt jobb med den utsikten =) Är lärare på en liiiiten skola för ADHD/DAMN ungdommar. - Fanatisk bmwpower besökare - Min bil: Länk |
|
|
Inte för o klaga men du har glömt att polera upp ändröret hehe :) Svart fullutr.Volvo S70 Turbo Chippad - 3" - Röktonad ända fram 235/18-35 |
|
|
bilen va ruskigt otvättad när jag tog bilderna =) Men sant.. jag har ju faktiskt inte polerat dom ännu =X - Fanatisk bmwpower besökare - Min bil: Länk |
|
| Superfin bil, jag vill oxå ha en e39, hellst 540 men 528 och 523 går bra det oxå om det finns utrustning och dom är fina, så är det ngn som vill byta mot en fin M5 3,8 så säg till=) | |
|
Verkligen jätte fin bil... jag håller med en av de förra talarna... -01 optiken gör en del.... har monterat det på min bil... blev en jäkla skillnad. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.