|
|
|
|---|---|
|
Någon som har sett någon bild på det. Undrar om det passar med uttaget i bak kjolen. | |
cdabox |
ja det gör det, finns en sådan tråd om du söker In Hoc Signo Vinces - I detta tecken skall vi segra |
| Haqr sökt men hittar inget. | |
cdabox |
Länk there ya go In Hoc Signo Vinces - I detta tecken skall vi segra |
| Det står inget om touring där | |
cdabox |
det handlar om E39, skitsamma touring eller sedan =) In Hoc Signo Vinces - I detta tecken skall vi segra |
|
cdabox, Det är annan kjol på touring, den är urholkad för avgasröret så att säga. Isse66, Det är ganska smalt urtag ur kjolen, är det inte? |
|
cdabox |
de va då f-n =) Länk Så e ni nöjda nu, jag har alltid rätt!!! =) In Hoc Signo Vinces - I detta tecken skall vi segra |
|
Med risk för att bli idiotförklarad! :)) Jag ser inget om Touring, bara att den passar Sedan (även med M-technic).... ? |
|
cdabox |
den länk jag kopierade var från sidan för E39, sedan 528i Touring 8/98 -> men kolla direkt på www.supersprint.com då =) In Hoc Signo Vinces - I detta tecken skall vi segra |
|
Om man väljer 528 touring, oavsett före eller efter 98 så står: "Rear bumper must be trimmed to fit " Vet inte, men alltid rätt verkligen? :) |
|
cdabox |
hehe...det beror ju på hur man ser på rätt o fel. Ur ett exitensialisktiskt perspektiv har jag ju rätt, då min tanke handlade om livet, dock i en bmw =).... ok ok, jag hade väl fel då =) In Hoc Signo Vinces - I detta tecken skall vi segra |
|
anders s Det är ganska litet så ett dubbel pipigt passar inte , men dom har ett enkelt pipigt. Så det vore roligt om man kunde hitta en bild. Tyvärr så har jag inte lyckats. |
|
|
Är det någon som vet måttet på hålet som är upptaget för slutröret eller kan mäta det? Jag undrar eftersom jag jag ska försöka knöka på ett så stort slutrör som möjligt på min kommande e39 Touring. Dubbla slutrör får väl inte plats utan mod? Mvh, /Wille |
|
cdabox |
tänk bara på att du bör ha 1cm luft runt om annars riskerar du att plasten smälter. Tror innermåttet är 76mm In Hoc Signo Vinces - I detta tecken skall vi segra |
|
Aj aj, om det bara är 76mm så får man hitta på något annat. Då är det ju lika bra att modda spoilern ordentligt alt. skaffa ny bakspoiler och sätta på ett system med 2x76mm från början... /Wille |
|
cdabox |
gå in och kolla på supersprint. mitt är 76mm x 2 Länk In Hoc Signo Vinces - I detta tecken skall vi segra |
| Det finns ju inga grenrör till min bil.... | |
cdabox |
nej...men varför ska du byta allt sånt ? In Hoc Signo Vinces - I detta tecken skall vi segra |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.