|
|
|
|---|---|
|
HEj ! Jag har haft lite inlägg här innan om samma problem!! och har nu bytt bensinpumpsrelå på min bil! Nu e bensinpumpen igång igen men nu vill den inte alls starta!! v Någon som kan säga mig vad jag ska kolla nu då? Jag svammlar i ovisshet.... Linna | |
|
ööö..... gäna en länt till andra tråden så kanske vi fattar eller varvör inte fortsätta på den gamla tråden.... Tänder den kommer det soppa ändafram till spridarna osv... vad har du kollat och hur mycket har du gjort? ----------------------- Min E30: Länk |
|
|
Jag har kollat så att bensin kommer fram te spridarna ja 1! och tillbaka till returen... När jag ska starta den första gången så e den nästan på väg att gå igång. provar jag sen direkt efter så går det inte... men väntar jag ett tag typ 5 minuter så e den på vä'g att gå igång igen... Linna |
|
|
Jag håller fortfarande på med min bil!! Börjar faktiskt bli lite less nu på den!! När jag sprutar in startgas i insuget så går den igång men håller sig inte igång när jag slutar tillföra start gasen!! Vad kan det vara?? Linna |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.