|
|
|
|---|---|
|
Var finns det säkringar i bilen? Lådan med säkringar i motorrummet är ju svår att missa, men var mer finns det på för ställen? | |
|
På min 528 -98 sitter dom i handskfacket. Man lossar två skruvar och tippar ner en lådda med säkringar. Sen sitter en panel med säkringar till höger i kofferten. Finns säkert fler ställen. Kolla i instruktionsboken om du har en sån. Lycka till. Dalatarzan |
|
|
Enligt boken finns inte fler säkringscentraler på E30. Och jag har då inte stött på några heller. Vad saknar du för säkring? Kiip Spiiding! |
|
|
Tyvär saknar jag instruktionsboken =( Ingen som vet var de sitter på en E30? |
|
|
För tillfället är jag ute efter säkring för larm, elspeglar. Som jag har fattat det så sitter det tex säkringar till ABS under instrumentpanelen, eller har jag missuppfattat det hela. |
|
| Säkring för elspeglar är enligt instruktionsboken i boxen som du har i motorrummet(nummer 19) | |
|
ABS:en har mycket riktigt en smältsäkring i ABS-styrboxen. Den går inte att byta utan löds ihop om jag fattat saken rätt. Om jag minns rätt ska ABS boxen sitta nånstans i närheten av vänster högtalare vid fötterna (kickpanelen). Kiip Spiiding! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.