|
|
|
|---|---|
|
Var precis iväg och fick på fyra nya däck. Åker mina 5 km hem och allt är frid och fröjd. Väl hemma så inspekterar jag stolt mina nya däck. Till min fasa hör jag ett oroväckande pys från höger bak. Tro på fan att jag har lyckats kört in en skruv i däcket på vägen hem. Inte äns 10 minuter höll dom. Man kan ju börja grina. Ja, ja. Nu ligger däcket i föräldrarnas skuff och jag skall iväg till gummiverkstan och laga hålet. Jag ska inte köpa en triss idag... Min bil: Länk | |
|
Fan va trist...Lider med dig... hjorten |
|
|
Uschh fy vad surt.... Var det feta sulor också eller? ----------------------- Min E30: Länk |
|
|
Nu sitter det slang i höger bak.... Ja, ja, man kommer ju skratta åt det i framtiden iaf. Deja... Det är bara 205-50-15. Min bil: Länk |
|
|
Han på gummiverkstaden fick sig ett skratt när man kommer tillbaka efter en halvtimme med punka... Min bil: Länk |
|
|
För mig tog det alla fall 2dagar innan jag hade en spik i däcket... lagades med någon typ av gumminlägg i hålet, men ändå... trist när man precis köpt däcken även om en ½timme är värre... ------------------ Always Diesel |
|
| konstigt att de satte in en slang för en skruv, den måste ha tagit illa, normalt sätter de väl bara en vulkad plug från insidan? | |
|
Han på gummiverkstaden tyckte att det var säkrare att sätta i en slang. Han sa att pluggarna har en tendens att börja pysa med tiden. Inte vet jag, men jag hade nog föredragit en plugg... Min bil: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.