|
|
|
|---|---|
|
Länk grym som f*n, speciellt filmen med Randys E30... vad tycker ni? ---Olofström Car Meet 2003(Augusti)maila för mer info--- | |
Boppers_ |
de var en ganska bra sida.. |
|
den e30:n var bland det häftigaste jag sett!!!! inget överstylat skit utan helt enkelt "clean and fast". Frazze |
|
|
Jäklar vilken rå E30 han har asså!! Har aldrig hört nån E30 me lika skönt ljud,bara ryser i kroppen när man ser på filmen!! Länk E30 körmaskinen nr.1 |
|
|
men jag fattar inte hur dom kan förstöra allt med att överrösta motor-ljudet med en massa musik.. satan oxo! annars fina filmer :D grym E30.. men skippa musiken :( uuhuhuuhuhuhhu man kan inte få allt.. :) men nästan.. ha det bra |
|
Jonas_L |
Visst är e30 grymm som satan!!!Någon som vet vad det är för färg på den och vad det är för fälgar??? |
|
Tråkigt nog blev Randy Sparre av med bilen för ett tag sedan. Prejektet efter är en Honda accord combi med nån turbo snurra. |
|
|
Reta mig också en del på musiken asså!! Va sitter de för motor i den? är de en M3-motor?? Länk E30 körmaskinen nr.1 |
|
|
I Randys E30 sitter det en USA-M3 motor... är väl en vässad 328 motor? Länk |
|
|
sitter iaf usa m3 motor i den .. å lacken heter electon pearl å e från honda .. men den e feeet =) |
|
| Finns massa bilder å info om bygget här www.teutonic.ca .. kolla under features å sen randys 332 .. | |
| electon blue pearl ska de va | |
| coola filmer. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.