|
|
|
|---|---|
|
Hej, Jag skulle vilja veta vad ni tror är realistiskt att få ut för bilen jag beskriver nedan: BMW 735-1992 Automat 16800 mil Servicebok Svartmetallic Import 1996 Svart skinn Mycket utrustning, dock ej airbags AC behöver ny kondensator enligt BMW verkstad. Nuvarande ägare köpte den vid import 96 och den är alltid servad på samma aukt BMW verkstad med välstämplad bok. Bilen har lämnats in på samma verkstad för minsta lilla. Motorutrymmet är som nytt och mycket fint inredning. Utvändigt är den mycket fin förutom nån rostbubbla vid kanten på bakluckan och nån liten bubbla nere på en dörr som alla andra E32. Bilen går klockrent och är helärlig, tight osv. Vad är rimligt att tro man får ut vid försäljning idag? Kul är att nuvarande ägare gav ca 140000kr 1996 :) Mvh John | |
|
40-50.000 kr. Mer än 50.000 kr får man nog aldrig för en 735i E32 i dagens läge. BMW 7er-Burnouts is for wannabees! BMW CS #5139 |
|
|
Tjena Höjs värdet av att man upptäcker att verktygslådan är intakt, originalficklampan i handskfacket finns kvar i sin laddare och att förbandslådan under passargerarstolen finns kvar? Är detta något som man kollar efter när man köper 7-serie? Detta med full servicebok, låga mil och ett bra skick utan bucklor borde väl vara ett stort plus? Mvh John |
|
|
Ögonbrynen höjs, om inte annat! ;) Allvarligt, så stämmer det som JL säger... aldrig över 50. för en E32 735 idag... så är det bara. Om du sedan betalar det för en exceptionellt fin bil som du är nöjd med, så är det väl helt ok. Men generellt sett så står de i 40-45 i riktigt, riktigt, bra skick. |
|
|
Ok, nej denna skall ut till salu för 41000kr PoK om jag nu inte köper den själv :) Det hänger på om jag blir av med min merca och blir jag inte det så håll ögonen öppna efter en annons på en verkligt fin 735IA Blackline-92. Mvh John |
|
|
Skärp er..!! 30-35' max...... Lycka till...... // Rocco |
|
| haha. bra koll. | |
|
Visst, tjenare, 30-35k för en en 735 1992 i kanonskick... Ring mig är du hittar den M3-Rocco! Förövrigt måste jag tillägga att min nyss sålda 750i faktist också hade en helt intakt vertygslåda och förbandslåda. Dock fanns det ingen ficklampa i handsfacket... BMW 7er-Burnouts is for wannabees! BMW CS #5139 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.