|
|
|
|---|---|
Apo |
fick en ny räkning från susab idag på min cab.. dom har höjt från dryga 8000 per år till 14000 per år?? vad är det för jäkla stil.. finns det nått sätt att byta försäkring utan att vänta på förfallo dagen? är det någon annan som har råkat ut för detta? |
|
Sälj bilen och köp tillbaka den. |
|
|
Ställ av bilen i två dagar och teckna en avställningsförsäkring i det nya bolaget så går det smidigast. Inte så kul att få en extra ägare utan att man har fysiskt gjort sig av med den. Mvh. Patric Länk |
|
|
Svaret på de sista två frågorna är ja. Frågan har diskuterats förr. Länk Använd den utmärkta sök funktionen. |
|
| sökfunktionen, ska det ju stå | |
|
Vid en sån hög höjning brukar man få byta bolag utan att vänta på förfallodagen,fungerade för mig hos trygg hansa&ok folksam. (Förresten vill ej susab ens ha bilar från sthlm)./Thomas |
|
| Det är bara att strunta i att betala räkningen och teckna en ny försäkring hos ett annat bolag. Så gör jag om jag hittar en billigare försäkring. De kan inte göra någonting. | |
|
Susab har inget att göra i försäkringsbranschen. BYT BOLAG FOOORT.... //Bimmerman Zim Zimma here's ma bimma Länk |
|
|
Bimmerman: Kul att se dig tillbaka i BMWPower-gamet igen! :) __ Länk |
|
| bimmerman, såg din beemer vid fridhemsplan i lördags kväll vid typ 02.30. riktigt fin bil må jag säga | |
|
Wolv.... Tittar in lite då o då, skriver inte så mkt av vissa anledningar. philip222... Då var det inte jag som körde, var ute och drack öl så jag hade fyllechaffis :) //Bimmerman Zim Zimma here's ma bimma Länk |
|
Apo |
värsta är att folksam ska ha 18.000 per år för samma bil.. sedan 36.000 hos länsförsäkringar samt 76.000 hos trygg hansa.. gaaaaaaaaaah! finns det nått annat vettigt alternativ?? |
|
IF, 020-655655 Dial, 08-54170500 Salus Ansvar, 0200-875000 //Bimmerman Zim Zimma here's ma bimma Länk |
|
| Sockenbolagen.... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.