|
|
|
|---|---|
|
Ska det sitta någon plastkåpa under motorn på E30 MkII med M40 motorn, eller ska det bara vara helt öppet? ----------------------- Min E30: Länk | |
Köppen |
På min sitter en där framme typ under fläkten... som en "hasplåt". Men mitt under sitter inget sånt. |
|
Ingen som skulle kunna ta en bild eller nåt så kanske jag förstår lite bättre... ----------------------- Min E30: Länk |
|
|
Jag har en sådan som Köppen beskriver (om jag fattar honom rätt) på min 318is (M42) och antar att det ska sitta en sådan på din med. -------- Min 318iS finns på Länk |
|
|
Jag tror inte jag har någon sådan. Väger inte sånt? ;) Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
Haglund: Jo det är sant, får nog ta bort den;) Men den fyller kanske någon aerodynamisk funktion. Jag har en kåpa under och den går en bit in under motorn. Ser iofs mest ut att samla upp eventuellt oljespill. |
|
ormen |
den väger ytterst lite... går in en liten bit under motorn... den har nog aerodyn. funktion... jag skulle låta den sitta.... "Vatten är livet men Öl är livets vatten" |
|
Måste bli bättre kylning med den borta *inbilla sig* och dessutom sitter den så långt fram och det är fram det är svårt att lätta E30. Många bäckar små. ;) Man kan ju försöka intala sig att det är positivt i alla fall. :) Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.