|
|
|
|---|---|
|
Hej. jag söker en större förgasare till min 4:a den som é i nu é lite för liten för mina behov. Kan man ta en förgasare från en gammal m3 lr liknande?? MVH Patrik | |
| Finns ingen gammal M3 och absolut ingen med förgasare, men kolla på olika Folkrace/rallysidor efter Dellorto eller Webrar. Ett par 40:or eller 45:or går nog fint på din 2liters motor. | |
|
Mycket kul här! Länk |
|
|
Där finns gott om trim till den härliga 02an, både nytt och beg. Kolla på annonserna på säljes sidan samt även 02tavlan efter beg delar. Problemet är oftast att 02 folket inte gärna släpper iväg bitarna utan samlar delarna i bra att ha låderna i stället;-) Om du har fått haveri på maskinen så kolla även på mektipset av trimmning av m10 maskinen som spiidi har skickat in. |
|
|
Pacce: Titta på BMWbörsen,där finns en annons med M10 trimdelar bla.2x40 Dellorto och 2x40 Solex.Hoppas att det finns kvar. |
|
|
Pacce// Två nyttiga länkar! Länk och Länk Pelle// Lådor?? Du menar lador ;-) /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------------ Länk |
|
|
tack för tippsen.. men du Kristian.. hur blir man medlem i 02-klubben?? och kostar det något?? MVH Patrik |
|
|
Du måste först vara medlem i BMW Club Schweden (gå in under information på deras sida för att få reda på hur du blir medlem). Sen sätter du in 100 SEK på vårt postgiro, nr. 87 85 94-1, och får som medlem... ...vara med på våra 02 och 00 träffar runt om i landet, du får vår klubbtidning "02:an" fyra ggr/år, med mängder av 02-information, salubörs, träffar etc., du får köpa vår klubbregalia, dekaler, T-tröjor och video m.m. På inbetalningskortet önskar vi att du uppger: namn, adress, telefonnummer, e-mail, ev. hemsida och vilken/vilka 02 eller 00 du har. /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------------ Länk |
|
|
Kristian; rätt är nog i lådor som fyller lador *s* Tror att Peter har kvar dom delarna, han hade kvar dom sist jag snackade med han för ca 3veckor sedan...annars hör med Krille i Kristanstad. Han har lite delar liggande. |
|
|
Maila mig om du vill, har ett par Solex 40 eller 45:or (minns inte nu) som du kan få för rimliga pengar. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.