AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
635

Aeropak I till E46?

Säljer fortfarande bmw aeropak I till e46?
är de billigare än aeropak II? Vartän man tittar ser man aeropak II och funderar starkt på att satsa på ett aeropak I istället.
Jag såg att Dominik monterat ett sådant, vad gick de lös på totalt? de är väl först och främst fronten jag kommer byta.

Bitte, benutzen Sie die Suchfunktion.
Snälla använd sökfunktionen.
chrille70
M aerodynamikpaket I finns fortfarande och kostar 4100 kr om man beställer det på en nybil. Vad det kostar för eftermontering vet jag ej.

Paketet innehåller:
Aerodynamikkomponenter i karossens färg: Frontspoiler inkl stötfångare, bakspoiler inkl stötfångare, sidokjolar (www.bmw.se)

/Chrille
ol
790
ollen
MB E300 cab -20
Jag har undrat samma sak. BMW verkar ha svårt att hitta detta i reservdels-/tillbehörslistora själva vad det kostar för eftermontage. Det kräver väl nya dimljus också, som är större liksom på MII-paketet
Dominik: vad säger du?

Ollen: Japp nya dimljus samt bromslufts kanaler

Wendtan>>>Är lite osäker ífall denna sats gäller M-Tech I eller II, artikelnr 51 71 0 139 650. Kostar 11 300:- grundlackerad och omfattar främre-, bakrestötfångare samt sidokjolar. Sedan tillkommer dimljus och diverse extra reservdelar, såsom lister, fästen osv. Ring och fråga på BMW. Annars går komponenterna att köpas separat som reservdelar. Framspoilern kostar då 5700:- grundlackerad. Min bil var utrustad med M-Tech I från fabriken. Lackeringen är desvärre ganska dyr. Om du är intresserad av själva framspoilern så kan jag tala om för dig att jag kommer att byta ut denna mot M-Tech II till hösten. Om du kan ge dig till tåls till September så kan du få köpa denna till ett bra pris:-)

MVH

/D
Dominik: de hade helt klart varit intressant men som jag förstått det så passar inte facelift kofångare på icke facelift e46.

ol
790
ollen
MB E300 cab -20
Dominik>> Jag kan eventuellt vara intresserad av din framspoiler, beroende på pris. Mvh
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.