|
|
|
|---|---|
|
Hej,håller på och monterar Autronic smc på en M50 B25 -91,har lite problem med inställningar,Finns det ngn här på forumet som använder orginal givarna,vill veta vad inställningarna på modeflag 13,14,15 är.Mvh Christer den som lever får se! | |
|
Om du har orig givarna så måste du köpa till en reluctor adapter,som omvandlar sinusvåg till pulser. Men de kanske du redan köpt? Man kan få problem med en sån ibland,brukar balla ur om man har otur. Annars så passar autronic givarna. Men du lär fräsa bort alla kugg utom 3st på triggerhjulet. |
|
|
Hej,jag har köpt reluctor adapter,och signalen ser ok ut så jag tror att jag bara behöver få till modeflagsen så ska det funka.kör du med autronics givare?,hur har du löst homesignalen då,passar autronic givaren i toppen också?.Mvh Christer den som lever får se! |
|
|
du har mail Länk |
|
|
Japp ja kör med autronic givare,den passar i hålet i toppen,men själva tanden på kamdrevet får man göra om. |
|
|
Kör autronic bara med tre tänder på tandhjulet ? Sitter det en extra givare för position ? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.