|
|
|
|---|---|
|
e lite nyfiken på vad era e30 gör på 402m. jag körde 15,2 med min å då e den orginal. Try me!!!!! | |
|
hehe .. ja jag har jhu som sagt en E-36a... en liten 318 .. jags skulle tro att jag kör på snäppet under 17.. . =)... Not to fast .. men men .. Drive safe and fast... --_-Eat my dust-_-- |
|
|
orginal E30 323-84 402m på 16,66s 135,8km/h Nu trimad 201m på 8,96s 130,75km/h |
|
|
måste ändra tiden på min te 15,7..har kört flera repor nu å dom ligger runt 15,6-15,9..innan var det inte seriöst mätt. Try me!!!!! |
|
|
de va inte så farligt som jag trodde då.. trodde det tog en kvart med orginal E30 :) "Am Der Necht Der Dam Gebissen" |
|
|
Det var ju en riktigt bra tid, min verkar gå på över 16 sek. Min är helt orginal förutom extractorör. Vad får du för sluttid? |
|
|
Har med G-tech mätt upp 0-402 m på 15.53@153.6. Det borde väl göra att jag egentligen kör runt 16 med slutfart på strax under 150. Detta på Firestone FuelSaver 195x60x15 tillverkade -95. Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
318:en gjorde i helgen 402m på 19.55 hehe... men då går den inte som den ska... /Jimmy Länk |
|
|
Körde polarens 325 Touring -89 nu på Gävle flygfält och fick 16.82 på första och sista repan. MEN då är reaktionstiden inräknad i den tiden så jag vet inte än vad tiden blev utan reaktionstiden inräknad. BMW 520i 24v Alpina BiTurbo "Look" -91 Länk |
|
|
Ok, så en 318is är snabbare än en 325:a. Det var ju inge kul att höra=) |
|
|
Att en 318is 16v E30 går bra och även i vissa fall bättre än 325:erna är ju ingen nyhet. Men lite snopen blir man ju. BMW 520i 24v Alpina BiTurbo "Look" -91 Länk |
|
|
Det beror lite på hur man kör också. Mitt varvstopp är flyttat rejält vilket gör att jag kan dra betydligt längre på växlarna. Anledningen till att det är bra i detta fallet är att motorn är bra varvvillig från början men betydligt mer varvvillig efter montering av annat avgas bl.a. Gör riktigt mycket på M42:an. Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
| Fick köra med nödbil (318is) på Gävleträffen gick 16,0 på bästa repan. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.