|
|
|
|---|---|
|
Har E28:an med M-paket samma fästen till kofångaren fram som de utan? Jag har sökt men inte hittat någonting. Mvh /Johan _____________________________ Erst wenn Sie die Bayerische Brutalität hantieren können, sind Sie ein Mann. | |
| Det är samma infästning, oavsätt M eller inte M spoiler | |
|
Kalas, kalas! Det var det jag misstänkte. Helt ologiskt annars. Nu gjorde du mig i alla fall mycket glad! :) Förresten. Hur sitter de där fästena? Kan man bara kapa loss plåten runt fästet och svetsa dit det på en annan bil, eller är det en massa dubbla plåtar och saker? Jag har inte hunnit kolla på det där. Problemet är nämligen att mina inte riktigt är i det skick jag skulle vilja ha dem i. _____________________________ Erst wenn Sie die Bayerische Brutalität hantieren können, sind Sie ein Mann. |
|
Paap Reeder |
Hej! På stötfångaren sitter ca 20 cm långa "fästjärn" som Du trär in i barramen för hela framvagnen. Inuti sitter en fästanordning med en skruv som Du drar fast fästet med. Jag tror man kan kapa av de sista 20 cm på karossfästena fram och svetsa dit nya. MVH /// Paap R |
|
Aha! De är ju böjda i 90 graders vinkel. Smidigt att man bara trär in dem. Då kan jag ju bara skruva loss ett par från en annan bil och skruva dit dem på min. Suveränt. Bara alla skruvar vill lossna... Tack för hjälpen! _____________________________ Erst wenn Sie die Bayerische Brutalität hantieren können, sind Sie ein Mann. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.