|
|
|
|---|---|
|
undrar omman kan få tag på det till e34 och var då?? | |
|
Varför inte en M5 replica till din bil, skulle nog vara snyggare. Vad menar du med M3 replica förresten, för jag har riegers 2003 katalog och dem har ju rätt mycke utrustning till din bil. Jag är inte säker vad innebörden utav en REPLICA är, så skulle du kunna förklara. mvh Tamer Länk |
|
|
kan dus kicka in en bild på m5 speglar?? |
|
|
Det är inte några M5 speglar utan dem har satt ett par gammla E36 M3 speglarna på dem bilderna, tyvär. har du varit inne på dem tyska sidorna och kollat på deras hemsidor, för dem lär nog ha en o annan bild på dem. Kolla på DIVERSE-LÄNKAR här på forumet så hittar du lite hemsidor. mvh Tamer Länk |
|
|
okej.. så ett par e36 m3 speglar passar?? |
|
|
Tydligen dem som rieger har, men jag har faktiskt inte en aning. Du kan ju ringa deras återförsäljare och kolla med dem. mvh tamer Länk |
|
| Billga M3 speglar med eller utan el finns att köpa på Länk | |
| Det finns speglar med m3 utseende till de flesta bilmodeller hos stylingfirmorna. Se till att beställa till rätt modell bara annars passar de inte. | |
stelin |
Du måste ha fästplattorna från -95 M5 för att det skall passa ( dom har m3 speglar orginal) e36 fästplattor passar inte på e34 |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.