|
|
|
|---|---|
blacKie |
Har monterat en dragkrok på min 318 -e46 Jag fick ej med något elschema till kabelsatsen, nån som vet hur man kopplar in den ? (monoflexdrag) |
|
Ganska komplicerat att beskriva, men Bmw har bra elscheman som de kan skriva ut från sin dator. Jag fick min ritning från BMW verkstaden i Lund, men har tyvärr kastat dem. Lycka till. |
|
blacKie |
Tack för ditt svar. Blir nog enklast att göra så, om dom är villiga att göra det.... |
JoProPro-medlem 2.290 2013 BMW 116i M-Sport
2008 BMW 135i M-Sport 2007 BMW 335i cabriolet |
Hej! blacKie, får jag fråga hur mycket det kostade att montera dragkrok? gjorde du jobbet själv, eller hur mycket gick det på? Mvh Johan |
blacKie |
Hej Johan. Jag monterade draget själv tog 3-4 timmar, (monoflex-dragkrok) det finns en mycket bra monteringsanvisning på deras hemsida. Men den elektriska biten är jag inte klar med, saknade som sagt tidigare ett elschema. |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Blackie: Är det kopplingschemat till interfacet du ska ha??? Johan:drag går utmärkt att montera själv. ///MVH Hasso Länk |
| Ser det snyggt ut elle ser man det tydligt? att det är ett avtagbart drag där? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.