|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
chrille70 |
Det hade varit kul med färg-bilder. Men annonsen ser bra ut, utförlig text och bilder på bilen från alla vinklar och vrår. Snygg bil du har! Men inte så länge till få vi hoppas... ;) Mvh Chrille |
|
Tack. Ja visst, färgbilder skulle varit bra också. Har tyvärr inga. Men priset då, är det rätt eller fel? Länk |
|
chrille70 |
Anders, Jag tycker 155' är ett rimligt pris. Bilen ser fin ut, har inte gått särskilt långt och verkar dessutom vara skapligt utrustad. Sedan är det "rätt" färg. Titansilver faller i stort sett alla i smaken. På bytbil.com ligger liknande bilar runt 170' (hos handlare, men samtliga hade gått runt 14-15k mil). Mvh Chrille |
|
Anders: Priset är helrätt. Du bör utan problem kunna sälja bilen för exakt den summan. Bitte, benutzen Sie die Suchfunktion. Snälla använd sökfunktionen. |
|
|
Låter bra. Wendtan, fick du mitt mail förresten (idag alltså) ? Om inte, så är det min dator som fått spel igen... Länk |
|
|
Anders: Nej, inget mail till jobbmailen. Bitte, benutzen Sie die Suchfunktion. Snälla använd sökfunktionen. |
|
|
Då kanske det dyker upp när fått ordning på den... suck. Vad trött jag blir! Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.