|
|
|
|---|---|
| Hejsan,undrar vem som har den snabbaste/starkaste bmw`n här på forumet,för man ser att många har nåt på gång med sina projekt så skulle det va roligt o veta vem som äger den brutalaste maskinen här.... | |
|
Jag! 113 åsnor är inte att leka med! (ordagrant, inte att leka med:-) Det finns iaf dom som har slöare bilar än mig. Kan vara en liten tröst... Askens kompressormatade 540 ligger nog högt upp i listan med sina 407hp och ett vrid som kan få en get att sluta äta. Min bil: Länk |
|
|
Eller Bäckis? Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
ant |
Jo Bäckis och BMW-Andreas ligger nog i toppen på detta forumet? Dom är heta i år SBR-Racing... Bäckis åkte 9.50 förra året. Tror inte någon har åkt snabbare än det. Vore skoj om den tiden rykte i år... Vem som har mest mos i maskinen vet jag ej. ========== Länk |
ant |
Kilanderbröderna har ju en del orr i sin maskin. Kan dom toppa effektligan kanske? ========== Länk |
|
ant: Känns som att de har effektligan i ett stadigt grepp efter vad jag har förstått i alla fall. Dock går den ju aningen brett för att vara riktigt snabb på strippen. Fast det är ju kul. :D Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
De bromsade ju 875 hk och 1260 nm med en för liten turbo! Kilander alltså... |
|
|
Var en bmw m3 E30 (Jocke Sahlin tror jag). Fortfarande me 4-cylindriga motorn i. Som körde 9.72s o runt 240s í nyköping i helgen. Den jäveln går bra. Tror nog den kan ta bäckis tid med rätt fäste. Om inte annat så kanske bäckis själv putsar den tiden i år. |
|
|
inte 240s 240km/h upptäckte efter jag skrivit inlägget att de redan stod om den. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.