|
|
|
|---|---|
| tja då var man hos en flicka och hälsade på igår natt och när jag skall gå till bilen så ser jag nån som varit där med en skruvmejsel och huggmejsel liknande föremål och vandaliserat mina 2 fälgar + ripat lacken + tagit bort antennen.......så nu till min fråga.....finns det företag som återställer en aluminum fälg det va föressten en SUPER DTM / rondell 58 fälg synd dom ä så snygga å det finns så mycket dumma idioter som är avundsjuka där ute :( | |
|
Ja det finns det. Men allt går inte rädda. Fanns företagsnamn + mera info om det här i forumet. (sökfunktionen) Jag håller på med en laptop och 3 st minikameror med IR-ljus som skall monteras i min 735a. Laptoppen spelar in så fort något rör sig i kamerans synfält. Men ser ju nu att "alla" borde ha ett sådant system. Känner Du till en riktigt stor container ? Isf. vill jag kasta min bil där. |
|
| När du är klar med ditt projket med ir kameror.. skulle du inte kunna posta det med lite skisser och programvaror du har användt? Jag skulle kunna tänka mig något liknande i min bil. | |
| www.intera-sverige.se kan nog få ordning på dina fälgar igen. | |
|
Det är bara 3 vanliga "skitkameror" köpte på ELFA , de med ir-belysning för att kunna filma även i totalt mörker. Kamerorna är kopplade till en laptop via en A/D omvandlare och operativsystemet är FreeBSD-UNIX. Kvaliteten blir ok , men inte mera. Vemsomhelst kan bygga liknande. ganska enkelt. allt finns ju färdigt att köpa nästan. Känner Du till en riktigt stor container ? Isf. vill jag kasta min bil där. |
|
| är Intera dyra? har du lämnat in där jag har typ mailat dom hela natten dom svarar ju inte på mina frågor :/ | |
Lillbjörken |
Gå in på deras hemsida. Där står de priser. Har själv rustat mina fälgar där å jag har aldrig sett rundare fälgar (Hartge 19 * 8,5 & 9,5") |
| fick du till dina fälgar såsom dom såg ut förut från fabriken tills du fick repor el märken på dem? fast jag ska nog ringa dom då... | |
|
Om du mailar dem på natten så bör du nog ge dem tid att vakna för att de skall kunna svara... Sen är det alltid så med hantverkare och verkstadsmänniskor att det går fortare att få svar om man ringer för de sitter ju inte vid datorn på dagarna utan kör väl en koll då och då. Priserna står på hemsidan. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.