|
|
|
|---|---|
Buller |
Skriver i detta forum, eftersom det inte finns forum för 850. Någon som vet var färgkoden finns i en 850I 91a, har letat som fan utan att hitta. Behöver an lackstift för lite stenskott. En gång BMW alltid BMW |
|
Jag tror inte färgkoden står någonstans i bilen, däremot står ju färgnamnet i motorrummet, på ena fjäderbenstornet När du vet vad färgen heter kan du kolla här: Länk Mvh, |
|
|
Hej! Men alla färger är inte med, alternativt har jag en Individual-färg på min 750. Det står BMW-Malachitgrün-metallic. Mvh Magnus Finns det andra bilar än BMW!? Länk |
|
|
Jag litar inte heller på den listan. Enligt den så skulle min bil ha Dunkelgrün 307 men verkliheten är en annan. Jag har Dunkelgrün 289. Karlskrona träff Länk Länk |
|
netz |
Har inte hittat min kod heller! har du svartmetallic?då är det bara att "gratulera":-DD det finns visst 6 varianter att välja på. Kan man inte köra reg nr hos BMW och få fram färgnr, det funkar på Suzuki, och BMW borde ha ännu bättre koll!!!! Länk V-12= 12 rätt! |
netz |
Ojdå!! vilket fult ord S****i ska de´ju va!! Länk V-12= 12 rätt! |
Buller |
Har fått reda på var det finns. Motorhuven h/sida set framifrån närmast framrutan. Var tvungen att åka till BMW i HGB, eftersom bilen skulle lämnas till rekond i dag och vill få bort dom små stenskott som finns. Tack för visad intresse En gång BMW alltid BMW |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.