|
|
|
|---|---|
|
Hej jag funderar på att koplettera min 01-look med M5:ans njurar. Är det krångligt att byta och hur mycket kostar det? Kanske det är någon har artickelnummeret på M5 njurarna? Är det något mer förutom optiken, njurarna och framspoilern som skiljer en E39 utvändigt från 96-00 till 01- . /Wengen | |
|
Det finns en beskrivning på Länk Mvh, Kalle - BMWCS[syd]#5120 ____ Länk |
|
| Det är väldigt lätt att montera,kostade 652:- på need for speed | |
|
...eller ännu mindre hos bmw (258:-/st + moms...) Sök inlägg först, fråga sen! (gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
Ok, tack för hjälpen. Då har jag nog M5 njurar på bilen i mitten på veckan. /Wengen |
|
|
Det hoppas jag.... sen kommer du att tycka " f-n vad mesigt det ser ut med den lilla tunna klena kromkanten runt grillen" Gillar du inte kromribbor kan du ju beställa "facelift grillen" (01-) ( Samma breda feta kant men svarta ribbor) Sök inlägg först, fråga sen! (gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
Det blev dem med svarta ribbor, tyckte dom var snyggare. Tack för tipset Gasar-Magnus. Nu är det bara framspoilern kvar att byta sedan så har beemern den totala 01-looken. Är det någon som har en till salu så är det bara att höra av sig. /Wengen |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.