AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
1.276

Antal ägare på Mbilar?

Sida 2 av 2
Visa användare
383
MM
Bmw 330d touring -06
2 ägare i tyskland ,jag i Sverige.

M3-97
Jim
Det är nog vanligare med många ägare på lite billigare busbilar !?
ja e ägare nr 23 på min 325 som gått 22k mil!
Visa användare
1.894
Wrath
518i -85
Satan va flummigt ändå , många M3 annonser man ser som är import har ägts av gammkärringar eller gammgubbar , varför skulle dom köpa sånna bilar !? är väl samma grej som här i sverige nån ungdom som äger bilen och försäkrar på far eller farfar ?! eller ?
Espen
Tror precis samma sak som Wrath... hade tänkt att skriva det med det behövdes inte! =O)

-Eppe-
Born2XLR8
z3
1.388
z3mpower
123d coupe -09
X3 2,5i -07
Min är importerad, gick nästan ett år i tyskland med en ägare (ägare nr 1), togs in av en kille (ägare nr2) som hade den i ungefär ett år, sålde den/bytte in den hos Kaiser bil i Nacka (ägare nr3) där den stog ett tag, såldes sedan till en kille i Stockholm (ägare nr4) som ägde den i ca ett år och såldes till en kille i GTB (ägare nr5) som ägde den i ca 1år då jag köpte den (ägare nr6) och skrev över den på min tjej (ägare nr7) för att komma ner i försäkring (från 38.000kr till 14.000kr).
Har full historik på bilen och har kollat upp bilen med BMW vilka gick till baka hela vägen till tyskland och kollade upp allt på bilen, så jag vet allt som gjorts med bilen och har kvitton på nästan allt (allt av värde).

/Richard

By Z3MPOWER
"Super nua non nosent"
m3
972
m3efl
Murcielago -03
F430 spider -06
M5 -05
min bil importerades 02 då det varit en ägare i tyskland och killen som hämta bilen hade aldrig bilen påställd (firma) sen jag..

----
Min FD,M3 DAYTONA
Länk
----
M3-Mackan
Kan ju kanske vara så att när M-bilarna var nya(eller 1-2 år gamla) så var det kanske bara äldre herrar som hade råd att köpa dem?

-Mackan-
Esa
Jag är nummer 13 el. 14 på min inkl. bilförsäljare. Hellre än bra bil med 20 tidigare ägare än ett vrak med en.
bm
62
bmwandy
M3 3.0 -95
1 ägare innan mig.Och han va 50+. svensksåld dessutom,inte alltför vanligt har jag märkt.

Andy

Svensksåld. Jag e ägare nr 6...
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.