|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
M3_BMW |
Länk BMW M bilar, när du älskar att köra. |
|
Ful som stryk.... ----------------------- Min E30: Länk |
|
Oakman |
Man blir smått skeptisk... :-/ ----------------------- // Olof |
|
Snygga linjer!!! Hur front respektive akterpartierna kommer att de ut kan man, som Auto Bild gjort, bara spekulera i. Med andra ord: alldeles för tidigt att bedöma designen, anser jag. Mvh, Kalle - BMWCS[syd]#5120 ____ Länk |
|
|
usch!! tycker dom kan behålla sin snygga front å dom klassiska lampor mm...bakdel å sidor spelar inte lika stor roll,men dom måste ju behålla sin speciella bmw look!! Länk E30 körmaskinen nr.1 |
|
AIex |
=/ Mvh/Alex |
|
tycker det ser rätt bra ut.... ser nästan ut som bilarna i de gamla bilspelet POD, å dom tycker jag om! :) /NiFE - Nice life |
|
|
Svårt att ha en åsikt när man utgår från spionbilder och ett antaget utseende... /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------------ Länk |
|
chrille70 |
Nä det där var väl ingen höjdare. Sedanmodellen ser ju ut som en Hyundai Accent bakifrån, och jag gillar absolut inte minibuss-stuket på Touringen. Nej tack! /Chrille |
| Jasså, BMW ska börja göra Rover/Alfa nu... ;) | |
| ....att ni orkar... | |
| håller med dig nofx | |
| Ingenting att hänga i julgranen precis.. | |
|
Det ser ut som att mycket av karossen är förklädd med utanpåliggande (plast-?)schok. Kolla tex på tanklock och dörrhandtag som ser ut att sitta innanför karossytan. Motorhuven verkar också ha nån pånitad yta. Svårt att bilda sig nån uppfatttning m karossformen mao, mer än om den yttre konturen som iof ser helt ok ut. Än kan man nog ha hoppet kvar. |
|
|
Tycker inte att bilderna säger något. De maskerade bilarna visar för lite och animerade bilder... Ja, vad säger dom egentligen? Nej, det är för tidigt för att varken rosa eller risa... |
|
|
Fronte ser ut som en Audi A3 dvs en gammal DKW Det finns inga problem, bara ännu ej funna lösningar! Nisse |
|
|
ser ut som en MG..... ///FrIIk/// |
|
chrille70 |
...och de är riktigt snygga, Friik! /Chrille |
|
e det nån mer än jag som tycker att bmw bara verkar bli fulare o fulare? *peace* |
|
|
HETS MOT FOLKGRUPP borde det klassas som!!! Behandla din bimmer som du själv vill bli behandlad... |
|
chrille70 |
Jag instämmer, med BMWlover :D Visst får alla tycka som de vill om BMW:s nya look, men jag "störtgillar" den hursomhelst. Både nya E60, E65 och Z4 är vansinnigt snygga bilar. / Chrille |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.