|
|
|
|---|---|
Jan Harry |
Detta gäller min 728iA -00 3000 mil. första körningen varje dag inleds med små skakningar i ratten som sedan försvinner efter ca. 2 kilometer Det är INTE fel på däck,fälg,vikter.samma fenomen har min bror i sin 740iA-00.Båda bilarna har servotronic. Jan Harry |
![]() 239 E61 525dAT LCI -08 Schwartz II
E61 530iAT -06 Monacoblau E85 Z4 3.0i -04 Sterling-grau |
Bromsskivorna? Beläggningar eller liknande. /Mattias |
| Har du bilen utomhus så att den står på varm asfalt? Däcken kan då deformeras en aning för att sedan återställa sig när du kör. | |
|
Morronsula! Precis som Power Max skriver kan det vara däcken som måste värmas upp och få rätt fason efter att ha blivit deformerade dagen innan. mvh A |
|
| Tycks vara standard på Bmw ! jag har haft många bilar men aldrig någon som har en massa "konstiga " fel som finns en dag borta nästa och då framförallt skakningar och konstiga automatlåde fel,hackar en dag för att nästa gå perfekt Jag har hört med andra som också skarpt tvivlar på kvaliten!!! | |
|
Hade fel på min automatlåda för några dagar sedan , lådan tappade dragkraft och bilen gick bara framåt då man varvade uppemot 6000 varv. Dagen efter fungerade allt perfekt igen.... Kvalitet ? hehe. inte är väll bmw bättre än något annat vanligt eutopeiskt bilmärke ? Känner Du till en riktigt stor container ? Isf. vill jag kasta min bil där. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.