|
|
|
|---|---|
|
Tjena! Har hittat en bild på BMW GTR:n som skall släppas på marknaden. Vet inte så mkt om den. Sitter Typ en 4 liters V8 i den (inte samma som M5:an). Tycker dock det är synd att de inte kunde behålla en rak sexa i den. Är mer förtjust i 6:orna än 8:orna :-) Länk Vad tycks? :-) Mvh Tobias | |
| Den var ruskigt snygg! Så skall en bmw 3-serie se ut! | |
|
eftersom den kostar 250000 euro så är det knappast ett reellt problem om man gillar V8:an eller inte :-) |
|
percy |
Grymt snygg!!!! Så Clean men ändå brutal!! |
|
Hade dom inte råd att lacka taket??? //Cosmos Söker 520 eller 528 E28!!! |
|
|
fan va fin..en tanke slog mig,huven skulle oxå vart mattsvart lr???hade det varit tattigt??? D är fegt o släppa gasen! |
|
| 2,4 miljoner Kr. för en hottad M3 ? é dom friska eller ??? | |
|
Om man får se 0-100km/h siffrorna så är de förmodligen rätt friska! :-) Man kan väl tänka sig under 4sek??? Mvh Tobias |
|
Mangemannen |
Äkligt snygg var den. Personligen tycker jag att de skulle lackat taket och vingen ochså för en mer stilren look. // Magnus |
Linkan |
Bilen bredvid verkar oxå va en bmw.. vet nån vilken bil de e??? |
|
Det måste vara Fredrik Ekbloms (han heter så va?) tävlingsbil. Det är den bilen de gjort en "civilversion" av..... har jag för mig.... mvh Berg "Jag tror att det finns en marknad i världen för kanske fem datorer." IBM:s styrelseordförande Thomas Watson 1943. |
|
|
Bilen bredvid är den bil som BMW Motorsport tävlar i ALMS GTR klassen med. En amerikanskbaserad serie där Fredrik Eklund kör en av bilarna. BMW sopade mattan med konkurrenterna under första året de var med. Se t.ex. Länk |
|
| Visst är det Fredrik Ekblom ... sorry Fredrik ;) | |
Peter |
öööh... rätta mig om jag har fel men ...är denna silverfärgade bil på bilden inte en m3 CSL?? en lättade något trimmad version av nuvarande m3:a med carbon tak huv etc... m3 GTR är den som syns lite till höger en v8 bil ala DTM... eller??? www.strippen.ws |
|
Den har vissa likheter men CSL:n har annan frontspioler, sido kjolar, inga gälar i huven och är inte lika breddad. Den till höger är ALMS bilen. De bygger en gat version av M3 GTR bara för att homologisera den för racing. Porsche hotar att dra sig ur om de inte gör det. Enligt ALMS reglerna ska en bil modell vara homologiserad inom ett år efter att de börjar tävla med den. Det mesta under skalet är olika på M3 GTR:n jämnfört med den vanliga M3:an och CSL:n. |
|
Peter |
jehepp... där ser man.. då lärde man sig nått nytt då! /Peter |
Peter |
Några andra snygga bilder.. =) Länk Länk Länk Länk Länk Länk www.strippen.ws |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.