|
Sida 3 av 4
|
|
|---|---|
|
Jag är väldigt besviken på att det inte kom fler och speciellt dom som hade sagt att dom skulle komma inte dök upp.... 850 Jaa sån är jag -------- Länk |
|
|
Simba_1: Hörde vi Micke Olsson att det inte dök upp så mycket folk. Du får väl åka ut på Z3 träffen |
|
|
Som jag skrev... tyckte 11 var för sent... det kan bero på det. ______________________________ |
|
|
S 328 R Det fanns ju folk som kommer långväga, och hade jag satt ännu tidigare så hade jag väl stått själv på parkeringen. men som sagt var det finns ju en hel del torra människor i gbg som inte vill ha det trevligt under en hel dag med grillning och trevligt sällskap... 850 Jaa sån är jag -------- Länk |
|
diamantsvart_bmw |
hur många kom??, tråkigt när någon fixar och det inte blir uppslutning Nya bilder Länk |
|
Simba_1 tuppen sa: !!!!!!!! För andra så var detta ett internt skämt. Varför kör inte alla BMW?/ mvh Roger |
|
|
Hej , tänkte komma men kunde tyvärr inte. Gbg var lite långt bort den dagen sorry. Mvh/Soki 7 serie träff 26e Juli Länk |
|
|
Jaha, när det äntligen händer något i Gbg-området så är jag bortrest, surt, men nästa gång, om det nu blir något så hänger jag på! ____________________________ Killar med kvalitet kör BMW! |
|
|
Min bil han tyvärr inte bli färdig fullt ut...fick den på onsdagen men fick ta mig tillbaka till BMW group då ena bromskölden inte satt rinktigt ordentligt......JAG ber om ursäkt för detta! OO=00=OO |
|
|
Ja... man kan väl ta en träff utan att det behöver vara i samband med något annat.... ______________________________ |
|
|
Jag var ju oxå med på träffen i Gbg och tyvärr kom ju inte många bilar. Till en bilträff så är det aldrig för långt att åka ;) Mvh Maria Länk |
|
|
Sthlm - Gbg på 1 timme och 30 min liite för långt. ;o) Mvh/Soki 7 serie träff 26e Juli Länk |
|
|
soki-om du startar lite innan så behöver du inte köra Sthlm-Gbg på 1 timme och 30 minuter ;-) Gött att åka BMW |
|
|
Det är väl bara att ta en annan dag så att det kommer fler bilar och då hoppas jag att det kommer lite mer varierande bilar av märket BMW.... 850 Jaa sån är jag -------- Länk |
|
|
NU rycker vi tag i alla bmw ägare och anordnar en spontan träff på GÖTAPLATSEN i göteborg city på fredag den 18 juli 2003... massa volvo raggare där bara så om vi tar o gaddar ihop oss så kanske vi kan ta upp hela Götaplatsen med fräcka o normala BMW´s..... vad säger ni?? e ni på eller får jag stå ensam på GÖTAPLATSEN och övertyga volvo åkarna om att bmw e bäst..... sist men inte minst ...en vild E30... |
|
|
Hade jag bara vetat jag ,har inte varit här på ett tag semester o bredbands problem men nu har jag 2000kb/s att leka med! Med ny vattenpump mm... :-) |
|
|
vad händer Simba ,, blir det nån ny träff i gbg?? hellre himmel över huvet än bilen över huvet |
|
|
Har inte du Kevin M_Roadster en träff på gång???... Nu när min bil är fixad så hade det varit trevligt att sluta upp i skönsjungande BMW musik i stan. 18 Juli nämns ju....skall alla satsta på den dagen då tro??!! OO=00=OO |
|
|
Jobbar tyvärr sent på fredagen den 28 så jag hinner inte... Gött att åka BMW |
|
|
Detta är anledningen till att det aldrig finns några träffar i GBG området. Det krävs riktig organisation samt att anmälan på något sätt är bindande. Vi har ju sett att även om man lägger ner otroligt mycket tid på en träff med mat och evenemang på schemat så skiter folk ändå i att dyka upp. Jag tror inte på först en tråd här på BMWPower och sedan kanske hela projektet har flyttat till en hemsida utan att fok vet det och det slutar med att folk inte vet vad som gäller. För en seriös träff så ska man åtminstånde få informationen via mail annars funkar det aldrig. Helst ska man ringa och bekräfta att man kommer eller få ett utskick via vanlig post som man ska svara på. Att arrangera en träff många kommer på är inget man gör i en handvändning. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.