|
|
|
|---|---|
Bmw_Emil |
Vart får ja tag på: bromsskivor, bromssköld, bromsbackar och monterings tillbehör? obs: Ventilerade skiver till en bmw 320i touring -89 |
Bmw ludde |
Brembo, säjs på mekonomen, är inte säker på att det finns men kolla. |
|
Hos Bmw, Länk , Länk , Länk m.fl... Tror tom att Länk har prylar men i så fall får du sno dig på, de slutar snart med bildelar... /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------------ Länk |
|
Bmw_Emil |
Tack |
|
Kristian Larsson: Va ska biltema sluta med bildelar ?? Mvh Teres |
|
ant |
Teres: Jag tror att den inflation av diverse doningar, (läs: köksprylar och andra oväsentliga saker), som de senaste åren har tagit mer och mer plats hos Biltemas butiker, ska nämnas samtidigt i Kristians inlägg. Han kanske glämde bort dem?? ;) Som det verkar är vi snart utan högkvalitetsprylarna från Biltema. ;) ========== Länk |
|
Har hört från "en hyfsad" källa att så är fallet. Tar man sen en egen titt i något av varuhusen är det inte mycket som säger emot. Verkar som sagt mer lönsamt att sälja verktyg (och allt annat) än bildelar. Även om jag inte har några Biltemadelar i mina bilar tycker jag att det är synd. Alltid nyttigt med ett lågprisalternativ på marknaden. /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------------ Länk |
|
|
Dom kan ju inte sluta helt me att sälja bildelar,då går ju hela företaget i botten...det heter ju "biltema" då måste dom ju ha ett utbud av bildelar...dom kanske bara ska dra ner lite på utbudet!? Tycker de som"ant" säger är mer troligare i så fall... Länk E30 körmaskinen nr.1 |
|
|
LazerEye// Biltema har expanderat enormt de senaste 5 åren. Samtidigt har deras utbud av bildelar minskat kraftigt... /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------------ Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.