|
|
|
|---|---|
Axel |
Har tyvärr hittat rosthål i innerskärmen på min E36a,har någon bra erfarenhet av någon plåtslagare och lackerare iMalmö området så vore jag tacksam för tips. Saken gäller båda innerskärmarna fram + lackering,färgen är en plommonmettalic,vad tror ni något sådant kan kosta. MVH Axel Bromsen är fartens värsta fiende. |
|
Prövat "sök inlägg"? Om du gjort det kommer du fram till att lackeraren "Fors" i Dalby har fått idel lovord. Vet dock ej om de har plåtverkstad också... Mvh, Kalle - BMWCS[syd]#5120 ____ Länk |
|
|
Är inte innerskärmarna i plast? BMW 7er-Burnouts is for wannabees! BMW CS #5139 |
|
|
Silverviks bil (eller nåt liknande..) som ligger (låg?) i Gullvik är (var?) duktiga och har (hade?) bra priser. När jag bodde i Malmö använde vi dom till familjens bilar. Och mina erfarenheter av dom är goda! Men som sagt, det var ett par år sedan och mycket kan ha hänt sen dess... /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------------ Länk |
|
Axel |
Tack för visat intresse,tror jag har hittat en bra lösning. MVH Axel Bromsen är fartens värsta fiende. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.