|
|
|
|---|---|
|
Skulle det fungera med en fjärrnyckel till E34 (den "vanliga", stora nyckeln med knappar på) till E32 som har fällknivsvarianten. (infraröd) Är motagarna i taket samma? Hade varit fint om det fungerade, E34 nyckeln är ju betydligt billigare att köpa. BMW 7er-Burnouts is for wannabees! BMW CS #5139 | |
|
Jag har testat att koda om en polares nyckel från en 530-94 mot min och det fungerade inte. Mvh. Patric Länk |
|
|
Ja, det verkar ju inte så positivt, det blir väl till att köpa en fällknivsmodell för 1800 kr ändå till slut. BMW 7er-Burnouts is for wannabees! BMW CS #5139 |
|
Paap Reeder |
Hej J.L! Den kostar 1465:- med BMWCS- rabatten (5%). Jag köpte en sådan i onödan förra månaden - ty jag fick mitt original att fungera. Jag har annonserat den för en tusing på BMW- power eftersom den inte går att lämna tillbaka - hade den liggande några veckor. Det tar dock emot att dumpa den till under 900:-. MVH /// Paap R |
|
Tjena Paap! Jag har tydligen missat din annons på här på börsen. Om du har nyckeln kvar är jag intresserad av att köpa den för 1000 kr, om du har möjlighet att skicka den. Tyvärr har jag problem med min mail, men skicka ett mail till bimmerforyou@hotmail.com om du vill sälja den. Mvh Johannes BMW 7er-Burnouts is for wannabees! BMW CS #5139 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.