AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
613

ställbara chassin

Visa användare
455
robban
325Turbo - 94
//M3 E46-03 (1:72)
vilka olika märken finns det, vem säljer jag har vart i kontakt med bilmodehuset (H&R)men man kanske borde kolla runt om man kan tjäna en peng
Ställbara i höjd eller hårdhet? eller kanske båda två.
Lowtec har för hårdhet för ca 5500kr komplett.Du vet vem du skall ringa om det är intressant.
Visa användare
455
robban
325Turbo - 94
he he,självklart får skriva önskelista snart....
vi hörs imorrn...
Köp Weitec chassi. Bra pris, enkelt att ställa in höjden (görs enkelt utan att man behöver ta bort hjulen eller lyfta bilen)

Hör med www.tpk-racing.com för bästa priser

mvh Peter
tr
197
tretjufemman
BMW 325 -94 turbo
powered by KKK
peter , bildelsimporten har BÄSTA pris på Weitec...klart billigast,om man vill kan man ju köpa direkt frås Tyskland från ex D&W då blir det ÄNNU billigare..även om det blir lite frakt.
Visa användare
455
robban
325Turbo - 94
okej nu har jag kollat detta med bildelsimporten dom har s.k specialpriser på sin webshop där kostar Hicon GT ställbart 30-80mm 11200:- men när jag ringde dom sa dom att de inte stämmde dom var ett par tusen BILLIGARE, och de gör ju inge.... men jag tror jag avvaktar lite känner på mig att "sunken" kommer tillbaks med nå riktigt fett till ett kanonpris...hehe eller....
Det kan du ge dig på...
Ställbara satser i både höjd och hårdhet för nästan samma pengar som Hicon GT. Sug på den karamellen.
Vi kollar vidare med dina önskningar Robban. obs klockan närmar sig 24.00!!!!!
Visa användare
455
robban
325Turbo - 94
hehe jag vet ......
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.