|
|
|
|---|---|
|
När jag skulle öppna dörren vä-fram så lossnade handtaget inkl insatsen. Inte bara själva handtaget som man håller i utan även bakstycket. Fattar ni??? Hoppas det :) Handtaget funkar som vanligt nu när handtaget tryckts tillbaka men det sitter löst i underkant. Vad har gått sönder? Nån som vet hur man lagar/byter ut denna del? Tacksam för svar. Mvh Anders M-POWER!!!!!!!!! Länk | |
|
jag har bytt ut mitt handtag en gång, det finns en "lås stång" som ska låsa handtaget i nedkant, lättast är om du tar bort dörrsidan, då ser du hur det fungerar, det finns även ett plast lock(i dörr gaveln) som gör att man kommer åt låsstången men det blir svårt att se eftersom hålet är mycket litet. låsstången är formad som ett smallt platjärn, du ska använde en liten krok och dra låsstången mot bakgaveln av dörren för att låsa nederdelen av handtaget. kolla även under mekartips :) Länk /Pajala ************ * BMW SAME * ************ |
|
|
Detta e fixat idag!! Det var bara låsmekaninsmen som lossnat. M-POWER!!!!!!!!! Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.