|
|
|
|---|---|
| Är det någon här på forumet som känns vid denna bil. Såg den häromdagen när jag var ute och cyklade, fina toner från den bilen. | |
| såg att den svarta 02-touringe n"cruisade" på obs! stormarknad i stan, mötte den i några rondeller också, j****r vad exalterad man blev | |
|
ersboda ska det ju naturligtvist vara Behandla din bimmer som du själv vill bli behandlad... |
|
|
såg den i dag igen på mekonomen, nitade skärmkanter (eller vad det nu var för silvriga prickar) ser helfräsch ut Behandla din bimmer som du själv vill bli behandlad... |
|
| Den svarta 02 var ju på Dragracing-utställningen på nolia för ett tag sen, där fanns en massa coola bilar. T ex Elofssons Evo 6, En röd Viper mm godis... | |
| Ok, men eftersom jag inte bor i Umeå utan endast är där på veckorna för att jobba så vet man inte så mycket om bilarna där. | |
|
den ska visst vara bestyckad med en chippad M50B25-motor enligt min äldre bror, han har koll på de flesta vassa bilarna "in town" Behandla din bimmer som du själv vill bli behandlad... |
|
|
Är det den här bilen ni menar? Då ligger där en m20b25 maskin i den...hur som helst så är det en härlig 02a Länk Länk Länk |
|
| Jepp den är det! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.