|
|
|
|---|---|
|
Hej! Nu har jag kommit halvvägs gällande saker som behöver fixas på bilen, börjar nästan kännas lite trisst om jag ska vara ärlig. Själv så tycker jag om känslan att ha fått tillbaka sin bil med något nytt/åtgärdat. Saker fixade: Vita blinkers runt om Kromlist på bagageluckan Byte av display Olje service Insp. 2 Bromsskivor/bromsband runt om bytta Nya fälgar/däck Kromad grill Helrekond Omlack baklucka samt motor huv Integrarlänk/tryckstänger/hjulhållare/styrspindlar bytta Mugghållare bak bytt Basbygge samt slutsteg Saker kvar: Fyra pipor Osram silverstar strålkastare Silver vision blinkers Lacka inlägg vid strålkastare Byte av lankarm bak Ville bara dela med mig av mina tankar. :) Nåja, tror helt klart att jag kommer leta ny bil i höst om ekonomin tillåter. Mvh/Soki | |
Bimmer7er |
Jo, man blir aldrig nöjd, man har alltid nåt nytt på gång, det tråkiga är att man aldrig får tillbaka alla dessa pengar / kostnader som man lagt ut på bilen den dan man säljer pärlan : / /// Bimmer7er ______________ Länk |
|
Jo det är ju det som är det tråkiga, men tror ändå att ja kan sälja bilen till bättre pris iallafall pga utseendet samt många jobbiga rep gjorda. Detta ifall jag inte kör så mycket me den innan den säljs men d lär ju bli en del ändå. För känslan skull så är det värt pengarna. :) Hur går det själv då? Du var inne på att sälja din förut har jag fel? Kommer det en ny E38a el helbyte på G? Mvh/Soki |
|
Bimmer7er |
Nja jag hade en mkt. fin 850:i på G förut men jag har slopat det efter så många avrådde mig från att köpa V12 + all elektronik som kan krångla + dämparna kostar 40k ifall dom skulle behövas bytas på 850:in + 850:in är lite trång att sitta i tycker jag (men det är vad jag tycker). Nä jag ska ha kvar min 740:i, är helnöjd med den! Jag har oxå lagt ned så mkt. pengar på att fixa till den så att den är i mkt. bra skick. Ska man byta bil så får man liksom börja "på ny kula" igen. Och, visst är det lättare att sälja bilen som du säger om man har "fixat till" bilen. /// Bimmer7er ______________ Länk |
|
Jo, men byter jag så får det bli någon som det inte blir så mycket fix med, men då kostar de säkert mer och tar tid att hitta något bra objekt. Ingen brådska tar ju ett tag att pantaburkar så man kan köpa en ny ..;) Mvh/Soki |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.