|
|
|
|---|---|
|
Äntligen! Kom precis hem till Götet efter en hel dags bilväljande; i garaget står nu min allra första M-bil: en M3 cab -97. Det känns som om jag blivit pappa för första gången... Nu förstår jag vad det handlar om, h-e vad den går!!! | |
|
Grattis! Glöm inte bort att varva ur den ordentligt ibland ;) /Wille Länk |
|
Agge |
Grattis! När lägger du upp bilder på bilen? Vad är det för färg? Håller med dig om att dem går bra :) MVH //Agge _______________________________________________ Länk |
|
grattis! vi vill ha bilder! BMW M3 *Flight instructions not included* |
|
|
Hmmm ... är det möjlighen den cosmossvarta caben med AC Schnitzer Type III fälgar?? Isåfall kan man ju säga att jag vet vilken det är och att det är ett bra val ;) |
|
|
WilleW; Ingen risk... :-) Agge; skall putsa upp den i helgen, ta lite digibilder - sen åker den in i galleriet! CoolBlueM3Coupe, du bör ju veta...Japp det blev den cosmossvarta med type AC III-fälgarna i 18". Svart skinn/sufflett. Fantastisk kombination av glidarbil/racemaskin! Sen kan man faktiskt bara sitta i köksfönstret och betrakta den, känna kärleken inombords till de harmoniska linjerna, och tänka: ..Den är min, min, bara min..och (bankens). Tack ska ni ha, vi syns på vägarna/träffarna! |
|
| Dax för en liten ///M träff snart tycker jag.... | |
|
Sani: Grattis till en rolig bil! Träffsugen? Länk __ Länk |
|
| Vad betalade du för den och hur långt har den gått? | |
|
Grattis, grattis! ----------------- Mvh. Robban Johansson |
|
|
Tack alla, nu finns det lite bilder i galleriet. Euro; bilen har nu gått (100 mil i helgen) 11000 mil, jag betalade c. 200 papp. Skall serva den i övermorgon. Ang träffen: Skall kolla med regeringen om man kommer loss till helgen, barnhelg och allt som det är... Ngn som har en cosmossvart (eller silver) HT till salu?! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.