|
|
|
|---|---|
|
Är detta ett bra pris? Har funderingar på att ev. byta min 325:a mot den, vad kan man tänkas betala imellan. Länk Min bil Länk MVH Marcus | |
| ingen? kom igen då! | |
| ? | |
|
Är det igen som kan priser på E46:an? håller på att vänta ihjäl mig på att någon ska svara. Är på G att byta så vore jättesnällt om jag skulle få lite tips. /Marcus |
|
|
Tyvärr kan inte e46, sorry. Generellt gäller att e46 är mindre prisvärd än motsvarande e39 anser jag. E38 mest prisvärd av dessa tre. /Simon |
|
chrille70 |
229' för en 328CiA-00 med 5500 mil på mätaren och riklig utrustning låter väl ganska rimligt. Nedanstående länkar är till liknande bilar på bybil.com, och de ligger i samma prisklass som "din" Länk Länk Länk Mvh /Chrille |
|
225-230,000;-...170 emellan. ///FrIIk/// |
|
|
Kan o andra sidan starkt rekommendera 328 E-36..*Superb bil* ///FrIIk/// |
|
|
Ok, tack för svaren men 170 imellan låter iaf i mina öron för mycket, hade tänkt mig kanske 140-150. Eller är jag ute och cyklar? Friik, håller med om att E36:an är "superb" men nog känns det mycket nyare med en E46:a... /Marcus |
|
|
150k ja då får du återkomma om 2 år på E-46:an E-36:an är nog den skönaste jag kört hittills!(min 328 alltså!) Tänkte själv köpa en som du pratar om men den var för dyr helt enkelt! Min nuvarande är allt jag drömt om + lite till! ///FrIIk/// |
|
| min 325:a är garanterat mer värd än 55000:-, Men som sagt var jag och killen har inte pratat ännu om mellanpriset så man får väl se... | |
|
Mycket skall du ha för din 325:a då? ///FrIIk/// |
|
| Ja, med tanke på skick och miltal + nya däck. Så är ju min bil rätt så speciell. Som sagt var man får ju se hur mycket han vill ha imellan, han skulle maila bilder till mig, sen ska jag höra av mig och bjuda nått, man får väl se. | |
|
OOHOOJJ!!!!!! Kommer just hem och ser att det är inte många som är sugna på att ge nå hjälp åt mig. Men vadå man får väl improvisera....hehe /Mackan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.