|
|
|
|---|---|
|
Hej! Jag har en M5:a -01 och skulle vilja ha bort TV-spärren dvs att TV bilden stängs av när bilen rör sig. Jag har den rektangulära modellen. Tacksam för svar. Hälsningar Staffo | |
|
sök på bilstereo forumet så får du tyvärr reda på den bistra sanningen att det är krångligt då bilen utnyttjar en ABS givare för att se att bilen står still... Sök inlägg först, fråga sen! (gammalt BMW-power ordspråk) |
|
| Tack för ditt svar. Jag sökte först inläggen men blev inte klokare för det. Enligt några stereoexperter så går detta "problem" med TV modulen att lösa på tidigare modeller och nu på -03 modellen. Det skulle i det senare fallet räcka med några intryckta knappar och stänga av och sätta på tändningen. Tyvärr på just min TV så går tydligen inte detta. Man får väl välja mellan TV eller ABS bromsarna. (ibland kan faktiskt TV vinna... - typ VM fotboll mm). Hälsningar Staffo | |
|
Mja knappast fotboll men ETC racingen.... Det snackades en del om boxar som kunde lura TV med lite varierande funktion ( nån hade provat som var bra, nån provat nåt mindre bra) Sök inlägg först, fråga sen! (gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.