|
|
|
|---|---|
|
aa som rubriken säger ///bmw raggarn säger BMW = Bromsklossar Med Wattlänkar | |
|
glömde... vill sälja den altså ///bmw raggarn säger BMW = Bromsklossar Med Wattlänkar |
|
gangsta_toth |
Hur pass stora skador snackar vi om? Och hur är skicket i övrigt? Mvh, Robert. |
|
jaa själv bilen är i bra bruks skick. nylackad för ett par år sen. men skadorna är lite inredning runt rattstången, mittkonsolen. en dörrsida, rutorna på bakdörrn. ///bmw raggarn säger BMW = Bromsklossar Med Wattlänkar |
|
|
glömde.. båda backspeglarna är avbrutna också ///bmw raggarn säger BMW = Bromsklossar Med Wattlänkar |
|
gangsta_toth |
Vill inte låta pessimistisk, men räkna inte med mycket över tio lappar, om ens det. Kanske mer om du hittar en entusiast. Mvh, Robert. |
|
okaj... för allt går o fixa liksom,. men ja tröttnade totalt när de blev inbrott i den ///bmw raggarn säger BMW = Bromsklossar Med Wattlänkar |
|
gangsta_toth |
Jag var själv ute efter en, men som vanligt så när man väl hade pengarna brännandes i fickan så var alla jag hittat på börsen sålda... Så fick "nöja" mig med en 325 så länge. Har du ingen skrot i närheten som du kan plocka delar ifrån billigt? Mvh, Robert. |
|
aa.. joo de finns massvis me skrotar hära där ja bor, men ja har varken lust elle ork för att laga de ///bmw raggarn säger BMW = Bromsklossar Med Wattlänkar |
|
|
Byta mot min 528:a?? 12 tums ratt e MANLIGT :) |
|
|
Jaxxs : Skcika gärna bilder och info till mig så ska jag se hur mycket jag är sugen att bjuda för bilen.. /Jimmy Länk |
|
|
japp de gör ja ///bmw raggarn säger BMW = Bromsklossar Med Wattlänkar |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.