AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
659

Ojämn gång på motorn! HJÄLP!

hejsan!! Jag har haft min BMW 316 i E36 91-a i snart 4 år... men nu har börjar min bil kärva lite. När man står stilla i tomgång så misständer den lite, inte mycket, men iallafall kännbart när man sitter i bilen. Jag kan säga att mina tändkablar är bytta, det gjorde jag för nån vecka sedan för att bilen brände sönder kablarna. Är det nån som vet varför mina kablar blir sönderbrända, och varför den misständer??

Tacksam för svar!! //Alex
Inte nån som vet nått lr????
ormen
Brända kablar... det var svårt... kolla skicket på rotor o fördelarlock, stiften = rätt??? , vakuumläcka - nån liten slang kanske spuckit ???, kolkanister??? tändspole??? skicket på kamremmen?? den kan ha kuggat över/tappat kugg.... är du Ungrare förresten???

"Vatten är livet men Öl är livets vatten"
ormen
bara om motorn är varm kan kolkanisterns styrventil orsaka problem vid tomgång..... en liten ventil är det....

Tja! Tacl för svaret...
Jepps, jag är ungrare, vadåra?
//Alex
ormen
bara undrade.. jag är också ungrare... kul att det inte är bara svennar här...

MW
517
MW-Guru
430i Gran Coupe M Sport F36 -18
Jo napot kivanok

mvh

MW-Guru
Mi van gyerekek??:-)
Visa användare
99
BushMen
325iM -90
Semmi különös gyerekek! =) Visst är det roligt med lite äkta magyar biltrimmare i det här forumet! =)

Ingen burnout ingen mys, mycket burnout mycket mys! =)
DONNIE.B
SZIASZTOK FIJUK ! EN IS MAGYAR VAGYOK, HAHAHAHAHAHAHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hogy a helyzet sracok?,jo tudni hogy magayrok vagytok.
DONNIE.B
Vilka städer kommer ni från,jag själv är från Malmö.
serben
byt stift..

man kan inte ha bra bil o bra brud
Hehe, det var kul att det finns ungrare bland alla svenskar!! Som ni vet så är jag också det! :)
Üdvzök mindenkit aki magyar! :)))
//Alex
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.