|
|
|
|---|---|
| Länk | |
|
Riktigt FET.. ---- Min FD,M3 DAYTONA Länk ---- |
|
|
dregel... My Bimmer is my mistress |
|
|
Trevligt! "...the new V10 inherits the free-revving nature of previous M- division powerplants; fuel cutoff could be set as high as 9000 rpm...." /Wille Länk |
|
|
HOPPAS Att Autoweek har rätt såväl angående motorn som att en Touring är på väg. Då gråter jag nästan av lycka :) Mvh, Kalle - BMWCS[syd]#5120 ____ Länk |
|
|
Jag måste ha M5 i Touring...tror den nya karossen blir grym..iallafall när man ser den i verkligheten. Vad säger ni andra? He de // Bengan |
|
|
Ser ut som en Impreza bak ifrån.. Drive it like you hate it... |
|
|
Länk He He... Drive it like you hate it... |
|
Fisken |
Hoppas den inte kommer ha dom där fula backspeglarna |
chrille70 |
Riktigt grym, ser den ut. E60 är en riktigt snygg bil redan i grundutförande men det nya aerodynamik-paketet lyfter utan tvekan designen till nya höjder! Hoppas att BMW har vett att erbjuda nya E60 M5:an med sexstegs automatlåda. Köpare av stora bilar vill åka bekvämt och föredrar ofta automatlåda. Därför skulle den nya kanonfina sexstegade automatlådan sitta klockrent i M5:an. Kruxet är väl kanske att optimera lådan för den milt sagt brutala effekten på 500+ hk.... Och så vill jag gärna se en M5 med "skåp". Jag kan inte förstå varför BMW hoppade över Touring-versionen av E39 M5. Så en E60 M5 Touring vore verkligen på sin plats speciellt i tanke på Audis framgångas med sina "S-Avanter". Jag gillar dock inte parallellerna som dras till en viss japs i tidigare inlägg. Jag tror att E60 M5 ser några kilo fetare och maffigare ut än Imprezan "IRL". Så i praktiken lär nog inte likheterna vara försumbara (?) Mvh / Chrille |
DanneE |
Var på Vip visning av nya 5serien. Måste säga att jag blev jävligt imponerad. Bilen är ju kanon, fast dyr... :-( |
|
För de som inte sett så finns det fler M5-bilder publicerade på BMWM5.com: Länk Artikeln i Autoweek antyder att det skulle vara 18" fram och 19" bak på bilen på bilden. Jag kan inte se någon skillnad i fälgstorlek mellan fram och bak. I mina ögon ser båda ut som 19". Någon som har en annan åsikt? Jens |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.