|
|
|
|---|---|
|
såg i en tysk styling tiding en E-34 med helröda bakljus och det var snyggt (tycker iafl jag)... men jag har inte hittat nån som säljer dom... är det inte tillåtet i sverige eller? Frazze | |
|
Om glasen är korrekt märkta är det tillåtet i Sverige. Vet att t.ex. Hella tillverkar helröda glas till E34:an. De enda jag på rak arm kan säga saluför dessa är D&W... Jeppe A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! |
|
|
kolla även Hellas svenska general agent KG Knutsson (Länk ) Sök inlägg först, fråga sen! (gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
Jesperado: vad är D&W ??? Frazze |
|
|
Länk är Tysklands största bilstylingsföretag. Mvh Stephan |
|
|
muchos gracias!!!! hur i helvete kunde jag ha undgått att veta om den sidan :) dock så hittade jag inga röda bakljus men mycket annat godis :) Frazze |
|
|
Hittade bara röd-vita samt röd svarta tyvärr men KG Knutsson som sagt D&W katalogen kan du köpa hos välsorterad pressbyrå för ca 70:- , mycket fina rattar och titta på blir det..... Sök inlägg först, fråga sen! (gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
Hittade inget hos KG Knutsson men det kan bero på att söken inte var så lysande tycker jag! ska omedelbart åka till pressbyrån!!!! Frazze |
|
|
Lacka själv.. Har gjort det på ett antal av mina bilar.. Färg finns på Mekonomen,, Svart, Röd, mm. Micke.. Länk |
|
|
har inte sett hur det blir men säger du att det blir bra så är det antagligen så. går det att ta bort om man inte blir nöjd? vad säger Jesperado och hans arbetskamrater om det? Frazze |
|
|
Jesperado och hans kollegor brukar dessvärre inte vara helt imponerade av glasfärg på bakljusen (men gör man det snyggt och smakfullt KAN det gå bra...) ang. KG Knutson: du skall nog ringa /maila ang helröda Hella bakljusen så bör dom kunna svara på om dom finns kvar eller utgått Sök inlägg först, fråga sen! (gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
Hade inte D&W? 99% säker på att de hade för nåt år sen i alla fall...? Jeppe A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! |
|
|
jo visst!! i min gamla väl tummade D&W från -97 finns det iaf.... Sök inlägg först, fråga sen! (gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
jag ska leta mera....... jobbigt med tyska.... på dom få tyskalektioner man var närvarande på så var det ju inga "bilord" som man snappade upp direkt :).......... Frazze |
|
|
Länk detta var det ända som gick att hitta och det verkar bara vara röd/vita och svarta men inga helröda :( men men.... man får väl tacka för hjälpen ändå :) ska sätta mig och maila runt till diverse stylingfirmor och höra med dom.... Frazze |
|
|
det är på nr5 som min finns med...... Frazze |
|
| Jag ville ha med vita blinkers och hittade skitfina begagnade på BILDELSBASEN.SE. Paret kostade bara 1000 KR ochj de fanns även helröda bakljus.Titta där för det kan löna sig om man inte vill betala hur mycket som helst. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.