|
|
|
|---|---|
|
Som sagt , ligger dom verkligen i dem här priserna nu? Vad har då hänt med min 528 -96 Huvva! Länk //Calle Länk | |
|
Det var väl lite i billigaste laget, tror jag. Det är ju lätt att man får fram tankar som "skruvad", "krockad" eller liknande när man ser en sådan... Men så är jag väl ovanligt skeptisk mot det mesta i "bilhandlar-svängen" också :) Mvh Patrik ________________________________ Träff i Karlskrona! Länk |
|
|
Byggd på krockade delar, nerkörd, skruvad, stulen, 29 ägare. =) |
|
chrille70 |
Kanske har annonsören haft lite för bråttom och sluntit lite på tangenterna när han skrev annonsen... 389' skulle det kanske ha stått istället för 289'? DET vore ju t o m ett ganska bra pris, eller? Hursomhelst väldigt suspekt... Hmmm /Chrille |
| Den billigaste E39 M5 som har sett i Sverige hade Juro annonserat ut på blocket. 249000:- | |
|
Tror inte att annonsören har sluntit på tangentbordet, bilen finns till salu här på BMW-börsen för 289k också: Länk Finns en svensksåld till på BMW-börsen, fast den har rullat 15700 mil och ändå har de mage att ta en tusenlapp till för den :) Länk |
|
| Priserna börjar ju från begärda 24000 euro i Tyskland och då finns det massor att välja bland. Det är bara att inse. En E39 M5 är bland det mest prisvärda man kan få idag. | |
| 25000 ska det stå...ca 225000:- | |
| Dom kostar ju ett par spänn i drift också :-) | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Är ju egentligen ingen vardagsbil utan en mera "hobbybetonad" sak som inte ska användas i ur och skur och lekkontot är ju stark begränsat för rätt många de senaste 2 åren, Så att sälja en M5a är väl kanske inte det lättaste idag, och som 540IS säger (om det nu är rätt man att yttra sig i den frågan :DD) Så kostar dom att underhålla och drift. Om 540 bilarna är tungsålda så inte är det lättare med en M5. dom får gärna bli ännu billigare.:)) ///MVH Hasso Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.