|
|
|
|---|---|
|
Tjena! Har sett flera st BMW cabbar i Trollhättan, finns ni här på forumet?? Jag har också en sådan 325 -94 cab. Har sett en svart med Lexus back å klara blinkers, vem? Å en Lila metallic på "krono"?? Finns ni på forumet? | |
|
Tjenare, Självklart finns jag även här på forumet ;) Tror nog att det är samma bil du pratar om, dvs min. En Technoviolett metallic med lexus ljus bak + klara blinkers, i just "krono" området. Du känner säkert igen min bil när du ser registreringsskylten, det är en personlig skylt med mitt namn. /M.Power ;) |
|
|
Faan va hörligt att fler än jag finns här på forumet. Såg din bil på Grangården, tränar du där?? jag gör det, parkerade bredvid dig där för ett par veckor sedan. såg läckert ut med 2 st cabbar. ;) Brukar du vara på Båberg å kika?? // Aka |
|
|
Brukar även stå en knallröd 318i E46 utanför Granngården.. dock inte cab, men ändå ;) MVH Martin |
|
|
Japp tränade i Granngården förrut men har börjat på PLUS nu, men det var säkert min bil du parkera bredvid. Tror att jag sett din bil, det är väl den svarta med dem svart/röda bakljusen eller? Har varit på båberg med min förra bil, en 323i coupe -95, men har än inte varit där med cabben än. Men får väl dra dit nu o vinna några race ;) Kanske ses där.. /M.Power |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.