|
|
|
|---|---|
|
Hej ja har en bmw gsm telefon men den stängs av när ja drar av bilen ska det vara så eller????? kan ja ha ett kontantkort i telefonen, ska det sitta i telefonen eller i bagagen vad är det för skilnad. BMW 540 touring-95 | |
|
Hejsan! Nej telefonen skall fungera även när bilen är avstängd. Man kan inte använda kontantkort i telefonen, Åtminstonde inte jag. Men när jag satte i ett kort med abonnemang så fungerade det utmärkt. Kortet sätter man in i den svarta boxen i bagagerummet. Mvh Spider. Bmw är rätt okey!! |
|
|
nja när det gäller telefonen så är det så att det finns en timer som man kan ställa in i hur många minuter den skall vara påslagen efter det att man stängt av bilen. Står denna på 0 så stängs luren av i samma ögonblick som man vrider om nyckeln....... Vad det gäller kort så spelar det ingen roll om det är kontant eller abonnemang. Jag har själv ingen kortläsare i bagaget så jag måste ju naturligtvis sätta kortet under luren där framme. Skillnade mellan fram o bak?? inte en susning...... V8 rockar fett! |
|
|
Triple A: Tackar för upplysningen om att man kan tidsinställa telefonen. Har retat mig flera gånger på att den slutar att fungera när jag stänger tändningen. |
|
| hur ställer man in timmern? | |
| Står på sidan 54 i instruktionsboken för telefonen. Har inte funtionen i huvudet just nu men har du inte boken kan jag leta fram det. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.