AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
1.306

535 köp

Sida 2 av 2
köpte en 535-88 för typ 2 månader sen, måste säga att den är helt underbar, man åker som en kung när man vill det o när man vill känna lite g-krafter ställer den upp på det också... men tänk på det det Zeg skrev om försäkringen, annars kommer du få punga ut med samma summa som du gav för bilen....

köpte min för 30.000 med feta "rondell 58" fälgar, svensksåld, 21000mil, 3 tidigare ägare

Störtsa problemet med BMW är att det oftast har varit för mycke skit mellan ratten o pedalerna......
Visa användare
5.529
deejaywasp
F11 520D Touring - 15
Åhh... Kasken finns det något snyggare än en E34 med Rondell fälgar... Har du några bilder på den?

-----------------------
Min E30:
Länk
håller fullständigt mä dig deejaywasp!! Rondell fälgarna sitter sååååå bra på e34, min är ju "royal blau metallic" osså, skiftar mellan mörklila o mörkblå, den är såååå läcker. Den finns i medlemsgalleriet redan (inlaggd av förra ägaren, micke skiöld, norrköping) men ja ska lägga in den jag också såsmåningom tänkte ja....

Störtsa problemet med BMW är att det oftast har varit för mycke skit mellan ratten o pedalerna......
Perkka
Ampe: 535 slutade tillverkas 92 har jag för mig...

"If everything seems under control, you`re just not going fast enough!"
-BeeMWe-
Kan ha varit uttagen 93. En ferrari drog min 535a iad :( Hehe.
Ampe
Så sant "perkka" det står så i bmwpowers modellguide iaf... men som -BeeMWe- skriver så kan den vara uttagen -93 då kallar Belgarna den för en 93a men enl. belgien kan det vara en 93a & enl Sverige kan det vara en -92a. Det hela beror på när den första "Svenska" -93an togs in i Sverige. Hmm svårt att förklara men det var i princip så de sa till mig på besiktningen. Har du bara chassinummret på bilen så kan de säga vilken årsmodell bilen har...
Det hela har att göra med att vid tillverkningen får bilen dess chassinummer & står då bilen hos en återförsäljare nog länge så kan bilen bli 1år äldre. -eller flera år äldre om den stått länge...
/Ha det gottgott
/Ampe

/PS. Jag ser er alltid i backspegeln :)
Perkka
Oki doki..

"If everything seems under control, you`re just not going fast enough!"
kn
310
knudi
535i -92
har för mig jag läste någonstans att 535 tillverkades även 93 men endast för usa. inte helt säker dock

Once a beamer allways a beamer

Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.