|
|
|
|---|---|
|
japp så som rubriken så söker jag en 330ci, tänkte köpa en import så jag undrar hur mycket skall en 330ci 01 kosta. Vad är priserna där nere?? Är 280000 för en fullutr. för dyr eller??? Snälla ge mig råd, jag ska åka ner om 4 dagar. Har även sett en fet bil här på börsen för 315000 som är import, är den för dyr eller är det priserna som gäller i dags läget??? Det är en svart som är fullutr. Mvh bmwfreak :) | |
|
Det hela hänger på vad "fullutr" innebär och hur många mil bilen har och vilken färg lacken/inredningen har. /Simon |
|
|
Håller med simon_en, det är svårt att göra en värdering utan att veta mer om bilen. Fullutrustad är ett ord som man ska akta sig för, det kan betyda vad som helst. 315000 för en 330 Ci 01 låter som ett fantasipris, även om jag inte skulle tacka nej om ngn bjöd det för min bil... 280 000 kan vara ett rimligt pris för en bil med få mil, mycket utrustning och klockren dokumentation. Du kan skaffa dig en uppfattning om vad bilarna kostar i Tyskland genom att söka på bmw.de och mobile.de. Rent generellt gäller att man ska ta tid på sig - lättare sagt än gjort - eftersom det nu börjar finnas ett visst utbud av 330-coupeer. Lycka till! Det är en mycket underhållande bil. My Bimmer is my mistress |
|
|
tack, ska gå in på tyska sidan o kolla nu. Tyckte väl att det var lite väl dyrt me en 330 för 315,- mvh bmwfreak |
|
|
kolla in den här 330 Ci´n vettja ! Länk det står en del om den här ! Länk /Mvh Göran |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.