AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
426

Bromsar till alpinan.

TJ
36
TJ B8
Alpina B8 1996 nr:070
Skulle bara informerar er om att ni ska vara ute i god tid om ni söker efter fram bromsar till en B8. Har väntat på att de skall tillverkas nu i över en månad.
Men det är det värt även om mina fram bromsar inte är så bra så går abs:en i, i 220km/h. (hehe)

Som min gode far sa till mig. Jag har hört, att de gör bilar nu för tiden, som spinner loss på torr asvlat.
Al
543
Alpina B8
Alpina B8 -96
Alpina B6 2,8
M3E30
Jag har av en händelse en uppsättning bromsklossar till en B8 liggandes...om det bara är dom du behöver
Är det klossarna till framsystemet du har? Lucasgrejjorna?

/M
TJ B8: Tänkte bara säga att du kan hälsa din polare att jag saknar 328an som satan å se till att han tar väl hand om den. Jag har provat en del 328or efter den å INGEN går så bra =( (för det var väl du som var med honom i Växjö å kollade på min silvriga 328a??)

/Sillen
Al
543
Alpina B8
Alpina B8 -96
Alpina B6 2,8
M3E30
Marcus, japp Lucasklossar som ligger och samlar damm, köpte dem förra gången jag ägde B8 an...men de behövdes inte bytas vid det tillfället och nu har föregående ägare bytt och de håller ju i några mil ;) Så visst kan jag tänka mig att skiljas från dom, men eftersom jag inte behöver pengarna så är det samma pris som du får betala hos BMW som gäller..men du slipper vänta i några månader som TJ säger att man numera behöver
TJ
36
TJ B8
Tjena sillen.

Ja det var jag som var med han, och kollade på din bil.

Han är otoligt nöjd med bilen.
Och jag förstår fortfarande inte hur en bil med 60 mm sänkning kan gå så mjukt. och ändå så bra väghållning.

Som min gode far sa till mig. Jag har hört, att de gör bilar nu för tiden, som spinner loss på torr asvlat.
TJ
36
TJ B8
Jag köpte bilen oss en bilhandlare, och jag redan där märkte att bromsarna slog lite när man bromsade, så kom vi överrens om att de skulle köpa org broms skivor och klossar fram till bilen.

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.