|
|
|
|---|---|
|
En liten kul grej hände häromdagen utanför mitt hus. Jag monterade mitt Eisenmann avgassystem för några månader sedan. Och På mornarna vid kallstart när jag drar igång bettan så hoppar motorn upp tillfälligt till ca 1000 varv/min o bildar ett underbart dovt muller som hörs långväga. Min granne som bor rätt över gatan kom o knackade på rutan strax efter att jag äntrat sätet. -Du vet väl om att du har ett hål i ljuddämparen sedan ett tag tillbaka????? Sa han. Ne tyvärr det känner jag inte till sa jag, men det kan ha att göra med att jag monterat ett nytt sportavgassystem som låter en "smula" mer sa jag. Då så kände han sig nog lite dum för att han inte fattade det o sa inget speciellt mer o gick därifrån.. Har inte sett till han sen dess :) M-POWER!!!!!!!!! Länk NYA BILDER!! | |
|
Hehe... Eller så var det ett fint sätt att säga att du väckt han varje morgon när du startat din bil. =) /Edvard BMW CS # 4503 |
|
|
bumper: Att bli väckt av ett sådant ljud kan ju inte vara negativt. Torde enbart vara positivt ;o)) Tänk o ha det som väckerklocka..mmmm... Mvh Patrik ________________________________ Träff i Karlskrona! Länk |
|
|
Din granne kör inte BMW va, Anders? ;-) Mvh, Kalle - BMWCS[syd]#5120 ____ Länk |
|
|
Nofx16! Jag har inte en aning, troligen inte :) M-POWER!!!!!!!!! Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.