|
|
|
|---|---|
|
Tjena! Funderar på att byta min 325i-92 mot denna 328:a-97 Vad tycker ni att man kan ge i mellanskillnad? Kolla info 328:an Länk Min 325i-92 Länk Tacksam för svar MVH Marcus | |
|
Två ganska "entusiastiska" annonsörer..... Men 40-50 emellan kan väl vara rimligt ( med reservationen att E36 INTE är min starka sida..) Sök inlägg först, fråga sen! (gammalt BMW-power ordspråk) |
|
| Jasså , men är det möjligt att denna 328:a bara är värd 40-50 mer än min 92:a, han har begärt betydligt mycke mer. | |
|
Är det ingen annan som har en åsikt? MVH Marcus |
|
|
150000kr kommer han aldrig att få. Det är ca 40´-50´ för mycket. /T.P. Länk |
|
|
125-135 är nog ett ungefärligt värde på hans bil. 60-70 skulle jag värdera din bil till. Ungefär 65000 i mellanskillnad skulle jag säga är rimligt. Mvh Rocky |
|
| Ok, tack för svaren, han vill ha 75000:- imellan, det är alltså lite för mycket.? | |
|
Har du varit och tittat på 328:an i verkligheten? Om du inte har det, rekommenderar jag att du gör det innan du bestämmer dig för att byta bort din lågmilade och fina 325:a. Inte för att det behöver finnas några fel på 328:an, utan för att du själv ska känna efter hur stort mervärdet är för dig. Du ska absolut INTE ge 75.000 plus din bil - så stor är inte skillnaden mellan era bilar. Känn efter själv hur mycket du vill lägga, men personligen tycker jag att allt över 50.000 är för mycket - det är ju lite av en unik bil du har. Lycka till! |
|
|
Har även funderingar på att byta mot denna bil, hur mycket kan man ge imellan på den? Länk MVH Marcus |
|
|
Jag håller med att det är nog för mycket 75000:- imellan på 328:an, kanske bättre att satsa på bilen jag gav länk till i tidigare post. Är det ingen vänlig själ som kan komma med nått bra förslag vad jag ska bjuda imellan. Jag pratade med honom idag och det är en ägare i tyskland före han + att det är nya däck på 18"are och vinterdäck på orginalfälgarna. Verkar ju låta som en fin bil och har väl det mesta i utrustningsväg. Han skulle maila bilder imorron till mig, så får man ju se. /Marcus |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.