|
|
|
|---|---|
| Finns det någon bra verkstad i Karlskrona som kan göra en kontroll av skicket på bilen innan jag köper den? (BMW 518-91)Vad kostar en sådan kontroll? | |
|
Micke O?? var är du ?? på Glassiären eller?? *S* 130 på motorväg, en mänsklig rättighet!!! |
|
|
Hallå Monika. Jag känner inte till någon verkstad eller M-station som utför liknande jobb i Karlskrona. Som jag ser det så finns det två alternativ. 1. Ring och hör med Peter på Automek om han har lust/möjlighet att utföra en liknande koll. Det är den enda mekanikern som jag litar 100% på. 2. Maila mig så kan jag kanske följa med och ge lite vettiga råd/synpunkter iaf. Magnus: Mmmmm.. Glass e gottgottigottgott... Karlskrona träff Länk Länk |
|
|
Ehhhh.. Läste rubriken nu som först... Som ÅF har du Rudvihuset. Länk Karlskrona träff Länk Länk |
|
| Vad menar du Gasar-Magnus???? | |
| OK! Jag förstår. Tack för tipset Micke O. | |
|
Micke O, mannen som känner alla och vet allt om alla i Kallekrona och se han har visat sina kunskaper i ärendet..... 130 på motorväg, en mänsklig rättighet!!! |
|
| Äntligen någon som kan BMW i Karlskrona, vad glad jag blir. Tack!!! | |
|
Välkommen att träffa Micke O m ( m. fl.) se här vad han ordnar till med: Länk Har det inte blivit nån BMW kan du ju alltid cykla dit..*S* Sök inlägg först, fråga sen! (gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
Monika: Hehe.. Såg ditt mail, återkommer den vägen. Karlskrona träff Länk Länk |
|
| Vem vet jag kanske dyker upp. | |
diamantsvart_bmw |
Micke jag ska till Karlskrona i sommar och hälsa på en polare skickar ett mail innan så får jag kolla på din pärla lite närmare inte bara på bild Länk Ny servad + ny olja i växellådan. |
|
diamantsvart_bmw: Självklart får du kolla på bilen. Bara hör av dig så får vi bestämma tid och plats. Karlskrona träff Länk Länk |
|
|
Vi är allt några "BMW-dårar" i staun... :-) Kan man hjälpa till så är det bara trevligt. Mvh Patrik ________________________________ Träff i Karlskrona! Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.